Sportska konferencija 2020: Okrugli sto za rešenje problema

KK Crvena zvezda mts sada već tradicionalno organizuje Sportsku konferenciju, kao po pravilu u toku ili uoči ANGT ”Marko Ivković” čiji je organizator već deset godina uzastopno. Konferencije su uvek imale za primarni cilj edukaciju mladih ljudi, prevashodno studenata koji već sada grade svoje karijere u sportu. Tako je bilo i ovog puta, sa malom razlikom jer je kroz koncept ”okruglog stola” dogovoreno da Crvena zvezda mts bude vezivno tkivo između predstavnika kompanija koje svoj kapital ulažu u sport i predstavnika medija koji su veliki faktor u svakodnevnom sportskom životu.

Menadžment KK Crvena zvezda mts bio je posrednik u razgovoru ljudi koji svakodnevno ulažu veliki napor da bi sport na ovim prostorima imao podršku kakvu zaslužuje, ali koji se u svom radu suočavaju sa brojnim problemima. A kada neko ima probleme, lakše ih rešava uz prave prijatelje i menadžment crveno-belih je imao baš tu ulogu – da se prijateljski postavi i bude posrednik između klupskih partnera i medija.

Koncept je bio prilično opuštajući što je dovelo do toga da se povedu brojne diskusije i da se potpuno otvoreno popriča o svemu. Mala Evroligina lopta u rukama direktora kluba Filipa Sunturlića koji je kroz uvod pozdravio sve zvanice počela je da se dobacuje od stola do stola. To je dodatno opustilo atmosferu i ispostavilo se da je pun pogodak koncept da onaj ko prihvati loptu ima reč.

Diskusiju su usmeravali ljudi iz menadžmenta Crvene zvezde mts, marketing menadžer Janko Stanković, event menadžer Vuk Stevanović i PR menadžer Igor Vujičin, a sve to uz pomoć moderatora konferencije Aleksandra Simića. Prva pokrenuta tema bio je rad sistema kakav je Crvena zvezda i usklađivanje organizacione strukture u skladu sa standardima Evrolige koje je uspešno sprovedeno tokom minulog leta. Takođe, upućivanje partnera kluba i medija u svakodnevni rad biznis i sportskog sektora kluba sa Malog Kalemegdana.

Zatim, druga tema bila je namenjena partnerima kluba koji su govorili o poteškoćama, ali i brojnim uspesima koje su ostvarili u sportu. U fokusu je logično bio rad sa Crvenom zvezdom i koliko je uspešna bila misija da kroz ogromnu bazu navijača dobiju potencijalne kupce za svoj brend.

Menadžment kluba KK Crvena zvezda mts je u trećoj fazi ovog događaja govorio o projektu na koji je posebno ponosan, a to je IDEA Zvezdaš junior program koji je doveo do toga da tradicionalno najmanje popunjena D tribina na utakmicama Crvene zvezde bude mesto okupljanja mladih Zvezdaša, ali i osvrt na aktivacije i atraktivan sadržaj mimo samog parketa na svim utakmicama crveno-belih.

Poslednja, ali ne i najmanje važna tema bila je medijska slika Crvene zvezde, ali i svih partnera koji se vezuju uz klupski brend. U okviru toga, otvorila se i diskusija o položaju žena u sportu.

Predstavnici klupskih partnera koji su zauzeli svoje mesto za okruglim stolom bili su: Nikola Risimić i Dragan Kvačanović iz Telekom Srbije, Maja Marković iz Dunav Osiguranja, Dušan Simeonović iz kompanije Mediacom koja zastupa Old Spice, Ksenija Dimović iz kompanije Hell Energy, Jovo Karanović sa Fakulteta za Sport i Branislav Matić iz Fittopia.

Kao predstavnici medija tu su bili – Nebojša Todorović sa portala Nova.rs, Nikola Stojković sa portala Mozzart Sport, Jelena Medić iz Blica i Nina Kolundžija TV lice Prve.  Specijalni gost bila je direktorka kluba sa velikom tradicijom, ali koji se nažalost suočava sa velikim organizacijskim i finansijkim problemima, ali koji je bio najveće iznenađenje nedavno održanog Triglav Kupa Radivoja Koraća Marija Kesić.

”BKK Radnički i Crvenu zvezdu mts vežu mnogi kontakti. Samim tim što je direktor Crvene zvezde Filip Sunturlić bivši igrač Radničkog, isto kao i bivši trener Milan Tomić koji je igrao za Radnički. S toga, odnosi su zasnovani na prijateljstvu”, istakla je Marija Kesić, a zatim dodala:

”Ova konferencija je bila veoma korisno da mi iz manje popularnih klubova vidimo kako funkcionišu veliki klubovi i da mi probamo da to upotrebimo na našem nivou. Svaka čast na organizaciji i volela bih da imamo češće ovakve razmene mišljenja”, rekla je direktorka BKK Radničkog sa Crvenog Krsta.

I to je bila suština, edukacija i vredni saveti kako jedan posrnuli gigant kakav je BKK Radnički može da se vrati na staze stare slave. Međutim, nije samo Marija Kesić imala koristi od ovakvog vida poslovnog druženja, a da je tako potvrdila je i Ksenija Dimović iz kompanije Hell Energy čiji je put veoma inspirativan za sve mlade volontere koji počinju da grade karijeru u Crvenoj zvezdi mts:

”Pre svega bila sam volonter u KK Crvena zvezda mts studirajući FON. Kako se završila ta praksa ostala sam u dobrim odnosima sa svim zaposlenima. Nakon što sam se zaposlila u kompaniji ”Hell energy” bili smo rešeni da se naša saradnja nastavi i ispostavilo se savršeno. Proizvod koji imamo vezan je za ljude koji su aktivni i bila je super ideja da se spojimo sa sportistima”, istakla je Ksenija Dimović, a potom dodala:

”Konferencija je bila sjajna jer smo imali mogućnost da razmenimo iskustva mi iz sponzorskih kompanija sa medijima i ljudima iz KK Crvena zvezda mts. Volela bih da napravimo ovako nešto i u našoj kompaniji”, rekla je Ksenija.

Kompanija Telekom Srbija dugi niz godina je uz KK Crvena zvezda mts i veliki je faktor u svim uspesima crveno-belih. Rezultati ove saradnje su jasni pokazatelj dobrog rada, ali i dobrih odnosa koje gaje Crvena zvezda i njen nazivni sponzor. Jedan od ljudi koji su zaslužni što je saradnja toliko uspešna jeste Nikola Risimić koji je dugi niz godina uz crveno-bele:

”Kada sam počeo da radim u kompaniji Telekom Srbija. Jedan od prvih projekata koji mi je dodeljen bio je upravo sa KK Crvena zvezda koji imao sponzorski naziv Telekom. Ovo je prvi okrugli sto na kom sam priustvovao i zahvalio bih se klubu na pozivu. Bilo je veoma korisno jer smo uspeli da razmenimo iskustva sa medijima, ostalim klupskim sponzorima i samim klubom. Verujem da će nam ovo mnogo pomoći u daljoj saradnji sa klubovima i medijima”, rekao je Risimić.

Jedan od novinara koji dugi niz godina prati KK Crvena zvezda mts i koji iako je veoma mlad ima bogato iskustvo ne samo u sportskom novinarstvu, već u sportskoj industriji je Nebojša Todorović koji je od nedavno na poziciji zamenika urednika portala Nova.rs. On je govorio više o saradnji sa klubom sa Malog Kalemegdana.

”Radom u mnogim medijskim kućama imali smo saradnju koja je bila na obostrano zadovljstvo izvrsna. Mogu da istaknem da su ljudi iz KK Crvena zvezda zaduženi za medijski i marketinški deo rade svoj posao maksimalno profesionalno i uvek je naš odnos funkcionisao kako treba”, rekao je Todorović, a potom dodao:

”Biću slobodan da kažem ispred medijskog dela da smo zaista uživali u ovoj Sportskoj konferenciji i nadam se da smo svojim izlaganjem doprineli diskusiji. Nadam se da će ovakve konferencije biti češće organizovane jer mislim da je veoma korisno i za klub, medije i sponzore”, istakao je Nebojša Todorović.

Dobro poznato TV lice koje godinama aktivno učestvuje u sportskom životu, ne samo Crvene zvezde nego je gotovo neizostavni deo i svih velikih sportskih uspeha srpskih sportista, bila je još jedan gost ove manifestacije. To je Nina Kolundžija, novinarka TV Prva koja je govorila o višegodišnjoj saradnji sa klubom sa Malog Kalemegdana.

”Kao novinar pre svega na portalu B92, zatim na radiju i televiziji i sada na televiziji Prva već dugo godina sarađujem sa Crvenom zvezdom. Veoma mi se dopao ovaj koncept ”okruglog stola” jer smo na jednom mestu imali priliku da čujemo mišljenje sa jedne strane kluba, zatim nas medija i sponzora ili kako se nazivaju u inostranstvu klupskih partnera. Često smo ostajali uskraćeni za neke odgovore i ostajale su nedoumice, a ovde smo mnoge stvari mogli da pitamo jedni druge i da možda dođemo do zajedničkog rešenja i komprimsa u našem radu. S obzirom na to da imam u planu da u budućnosti promovišem ženski sport, ovaj vid komunikacije bi mi i te kako pomogao u tome”, istakla je Nina Kolundžija.

KK Crvena zvezda mts zahvaljuje se i ovom prilikom svim učesnicima konferencije na konstruktivnim razgovorima i na dugogodišnjoj uspešnoj saradnji. Nastavljamo dalje jer svaki dan u sportu je novi izazov. Funkcionisanje jednog kluba, ma koliko veliki brend bio, a Crvena zvezda jeste veliki na nivou Evrope nije moguć bez njegovih partnera.