Tradicija se nastavlja: Crvena zvezda okupila partnere i ove godine

KK Crvena zvezda mts nastavio je sjajnu tradiciju. Uoči svake sezone, već šest uzastopnih godina, Klub organizuje radionicu pod nazivom ’’Workshop We Are The Team’’. Ona uvek za cilj ima razmenu iskustva između Kluba, njegovih prijatelja, partnera i sponzora, ali i razmenu njihovih međusobnih iskustava i stvaranje novih partnerstava i kontakata.

Tako je bilo i ovog puta. Međutim, lokacija je bila izmenjena. Simbolično, sastanak je organizovan na centru terena dvorane ’’Aleksandar Nikolić’’. Prisutni predstavnici kompanija Mts, Idea, adidas, Dunav Osiguranje, Državna Lutrija Srbije, Old Spice, Bel Medic, Sterling, Dečije Novine, TDM, Cards Print i Hell Energy… sedeli su okolo Zvezdinog grba na centru terena i slušali uvodno izlaganje kompletnog menadžmenta KK Crvena zvezda mts. Tema je bila sumiranje svega urađenog u prethodnoj sezoni koja je nažalost usled globalne pandemije izazvane virusom Covid-19 bila prerano okončana, a u fokusu je baš bila priča o tome kako su se Klub i kompanije koje čine snažan sponzorski pul Crvene zvezde izborili sa svim nevoljama koje je pandemija prouzrokovala. Opšti utisak je da su iskustva svakog ponaosob bila izrazito značajna jer je situacija nepredvidiva i da će svima biti od velike koristi ovaj razgovor.

Radionica je protekla u veoma prijatnoj i opuštenoj atmosferi, ni malo čudno jer je jer reč o snažnim brendovima koji godinama uspešno sarađuju. I to je ono na šta je Crvena zvezda veoma ponosna. Ona ima prijatlje koji su uz nju i kada je teško i kada je lepo i bez kojih svakodnevno funkcionisanje Kluba ne bi bilo moguće. Zadovoljstvo je obostrano i to predstavnici klupskih partnera nisu krili, isticali su sa ponosom koliko im je značajno to što su se vezali uz brend kakav je Crvena zvezda i čija snaga nadmašuje granice regiona.

Pored kompanija koji godinama čine Tim Crvene zvezde, bilo je i novih predstavnika i to iz adidasa, brenda koji je od 1. avgusta pojačao crveno-bele. Predstavnica adidasa Marina Krajnović nije krila zadovoljstvo što se našla u ovakvom društvu.

’’Ovo je bio naš prvi sastanak ove vrste i iskreno sam oduševljena inicijativom kluba da nas okupi, upozna i poveže. Prateći prezentaciju svega što je urađeno u prošloj sezoni ostala sam zatečena sa koliko energije, entuzijazma i ljubavi ovaj tim pristupa svakom projektu i koliko se bori za klub. Pravo je osveženje videti takvu strast u poslu danas. Pred nama je izazovan period kada će brzina, inovatinvost i kreativnost u pristupu odlučivati o pobednicima van terena. Moj utisak je da tim koji vodi Crvenu zvezdu ima i više od toga. Izuzetno sam inspirisana postignutim rezultatima i motivisana da sa adidas timom doprinesemo novoj Zvezdinoj sezoni za koju verujemo da će biti još uspešnija’’, istakla je Marina Krajnović.

MTS je kompanija koja je dugo godina uz Crvenu zvezdu i izrazito značajan faktor u uspešnim sezonama koje su iza crveno-belih. Gotovo tokom čitave sradnje uz klub je kao predstavnik mts-a Dragan Kvačanović koji je i šestu godinu u nizu bio učesnik jedne ovakve radionice:

’’Ovom prilikom želim da se zahvalim još jednom na pozivu i lepo organizovanoj radionici. Iskoristio bih priliku da čestitam Crvenoj zvezdi na velikom priznanju, evroligaškoj nagradi za drugi najbolji marketing u Evropi. Zaista kompletan menadžment kluba radi sjajan posao i marketing kluba funkcioniše fenomenalno. Rekao bih najbolje u Srbiji kada je sport u pitanju. Imali smo priliku da razmenimo mišljenja sa ostalim partnerima kluba i da vidimo šta nas sve čeka u novoj sezoni, koje su nam prednosti, a koje mane. Svi smo utvrdili da uprkos teškoj situaciji za čitav svet Crvena zvezda mora dalje i da će naći način da se izbori sa svim nedaćama. Mi smo tu da pomognemo. Trudićemo se da imamo još mnogo zajedničkih projekata u novoj sezoni kao što je bio slučaj prethodnih’’, istakao je Dragan Kvačanović.

Pored svih prisutnih na ’’We Are The Team’’ radionici, važan faktor u svakodnevnom radu Crvene zvezde su i Crowne Plaza, DPC, Integraltehnic, Rancco, Aik banka, Auto Garant, Voda Vivia, Fizio Group, Fakultet za Sport, Tickets.rs, Naxi radio.

Sumiranje utisaka će trajati još neko vreme, ali već svi u glavi imaju koji su sledeći koraci. Crvena zvezda je u praksi nebrojano puta pokazala da ume da se izbori sa najvećim preprekama. Ono što se nekome čini nemogućim, za menadžment Kluba je samo jedan novi izazov koji će uz vredan rad, mnogo energije i entuzijazma biti prevaziđen.

To ne bi bilo moguće da Crvena zvezda uz sebe nema takve kompanije i ljude. Zato i ovom prilikom u ime kluba kažemo jedno veliko

HVALA!