•  
    CZV   CIB
    78 : 68
    Sep 28, Fri 20.00
  •  
    CZV   ULM
    88 : 73
    Oct 2, Tue 19.00
  •  
    BUD   CZV
    71 : 87
    Oct 7, Sun 19.00
  •  
    MON   CZV
    63 : 66
    Oct 10, Wed 19.45
  •  
    CZV   KRK
    80 : 66
    Oct 13, Sat 17.00
  •  
    CZV   AND
    - : -
    Oct 16, Tue 19.00
  •  
    CZV   IGO
    - : -
    Oct 20, Sat 21.00
  •  
    BRE   CZV
    - : -
    Oct 24, Wed 20.30
  •  
    FMP   CZV
    - : -
    Oct 27, Sat 18.30
  •  
    CZV   GSO
    - : -
    Oct 30, Tue 19.00
  •  
    CZV   CED
    - : -
    Nov 3, Sat 19.00
  •  
    ULM   CZV
    - : -
    Nov 7, Wed 19.30
  •  
    OLI   CZV
    - : -
    Nov 10, Sat 17.00
  •  
    CZV   MON
    - : -
    Nov 14, Wed 19.00
  •  
    CZV   MOR
    - : -
    Nov 17, Sat 19.00
  •  
    AND   CZV
    - : -
    Nov 20, Tue 20.00
  •  
    PAR   CZV
    - : -
    Nov 24, Sat 19.00
  •  
    CZV   ZAD
    - : -
    Dec 9, Sun 19.00
  •  
    CZV   BRE
    - : -
    Dec 12, Wed 19.00
  •  
    MEG   CZV
    - : -
    Dec 15, Sat 19.00
  •  
    GSO   CZV
    - : -
    Dec 18, Tue 18.00
  •  
    CIB   CZV
    - : -
    Dec 22, Sat 17.00
  •  
    CZV   BUD
    - : -
    Dec 30, Sun 19.00
KK Crvena zvezda mts
VS
Morabanc Andorra
16. Oktobar 2018.
19:00
1Crvena zvezda mts2/0
2Mega Bemax2/0
3Partizan NIS2/0
4Cedevita1/1
5Petrol Olimpija1/1
6Budućnost VOLI1/1
7FMP1/1
8Krka0/2
9Mornar0/2
10Zadar0/2
11Igokea0/1
12Cibona0/1






VESTI

20.11.2015 /

KK Crvena zvezda prvi sportski brend Srbije

KK Crvena zvezda Telekom, proglašen je na SPORTO najvećoj regionalnoj konferenciji o sportu, u Portorožu, za najbolji sportski brend u Srbiji.
Naš klub je po prvi put dobio ovu prestižnu nagradu, koja se dodeljuje na osnovu istraživanja javnog mnjenja, koje je ove godine vodila agencija Mediana.

KK Crvena zvezda Telekom već godinama na polju marketinga i predstavljanja svog kluba, čini krupne korake, od raznih promotivnih akcija, sponzorstava, pa do kompletne ponude za gledaoce na utakmicama, koje klubu donose prihode, i koji će u bliskoj budunosti u potpunosti od našeg kluba napraviti moderan i finansijski potpuno samoodrživ sistem, kome naš klub već godinama teži.

Ovu prestižnu nagradu u ime našeg kluba u petak je primio direktor marketinga Filip Sunturlić:
 
"Zahvaljujemo se organizatorima SPORTO konferencije, na nagradi za najbolji sportski brend u Srbiji, u oblasti Klubova i organizacija. Naporan i veliki rad u prethodne 4 godine, je dobio i potvrdu kroz ovu nagradu. Veliki uspeh je šta smo uspeli da uradimo za 4 godine, da napravimo moderan sportski sistem, finansijski samoordživ, nalik onima kod najvećih Klubova i sportskih organizacija u Evropi. Sama činjenica da smo 3 godine zaredom sa uspehom učesnici Evrolige, i da smo prošle godine osvojili triplu krunu, su pravi pokazatelj naše vizije. Za ovu nagradu su podjednako zaslužni svi, od igrača od prošle sezone, ali i ove sezone, svi Zvezdini bivši asovi, treneri, ali i svi koji rade dononoćno (od ekonoma, svih ljudi u menadžmentu, volontera pa sve do predsednika Kluba) da bi Klub bio tamo gde pripada, u samom vrhu. Zato ovom prilikom svima kojima je crvena boja u srcu, čestitam ovaj trofej, a nama će ovo biti podstrek da nastavimo još jače da radimo".

KK Crvena zvezda Telekom se zahvaljuje svima na poverenju, a u budućnosti će nastaviti da radi, ono što čini već godinama, a to je, da uz dobre rezultate svih selekcija, pomera granice i na polju marketinga.