1Crvena zvezda mts25/1
2Cedevita20/6
3Partizan NIS19/7
4Budućnost VOLI18/8
5Igokea13/13
6Mega Leks 11/15
7Cibona11/15
8Mornar Bar10/16
9FMP Železnik 10/16
10Karpoš Sokoli10/16
11Union Olimpija10/16
12Zadar9/17
13MZT Skopje Aerodrom8/18
14Krka8/18

Marketing

  
Veliki potencijal brenda KK Crvene zvezde, ogromna navijačka baza i važnost kluba za razvoj sporta i omladine u regionu, predstavljaju obavezu da odgovorimo na izazove savremenog poslovanja i da radimo na konstantnom unapređenju naše organizacije, a vodeći računa o principima sporta i liga u kojima se Zvezda takmiči.  

Zvezda je nastavila put ka ulasku  u elitu evropske košarke, neki podaci koji su na tom putu ostvareni će ostati zapisani u istoriji: 

  • Marketing Crvene zvezde je četvrti u konkurenciji svih timova koji se takmiče u Evroligi i Evrokupu!
  • Projekat Crvene zvezde ,,Kroz igru učimo'' je najbolje ocenjeni projekat Evrolige!
  • Crvena zvezda je uvela poseban koncept prodaje sezonskih karata koji je doveo do broja od 4.434 pretplatnika u sezoni 2014/15!
  • Crvena zvezda je prvi klub na ovim prostorima koji je omogućio prodaju sezonskih ulaznica u pretprodaji!
  • Crvena zvezda je stvorila poseban koncept za Evroligin Medija dan i njime se veoma ponosimo, koncept koji je Evroliga pohvalila kao najbolji od svih takmičarskih ekipa!
  • Crvena zvezda ima kreativni tim koji pravi i isporučuje sjajne video sadržaje koji beleže milionsku gledanost u prethodnoj sezoni!
  • Crvena zvezda je prvi put u svojoj istoriji igrala TOP 16 fazu Evrolige!
  • Crvena zvezda je prvi put u istoriji kluba osvojila tri trofeja u sezoni!
  • Crvena zvezda je prvi put u svojoj istoriji igrala TOP 16 fazu Evrolige!
  • Crvena zvezda je prvi put u istoriji kluba osvojila tri trofeja u sezoni!
  • Crvena zvezda je prvi put u istoriji osvojila trofeje prvaka u svim mlađim kategorijama!
  • Crvena zvezda ima najkorisnijeg igrača regularnog dela Evrolige i člana najbolje petorke istoimenog takmičenja!
  • Potez Zvezdinog plejmejkera je najbolji u Evroligi po izboru navijača!
  • Crvena zvezda ima čirlidersice koje su među četiri najbolje grupe u Evroligi!
  • Crvena zvezda ima navijače čije je fantastično navijanje na našim utakmicama postalo zaseban brend!
  • Crvena zvezda je u sezoni 2014/15 interakciju kluba i igrača sa navijačima podigla na još viši nivo!
Ovo su sve razlozi zbog kojih je slogan za sezonu 2014/2015 bio WE ARE THE TEAM!