•  
    CZV   BUD
    76 : 80
    Apr 9, Mon 19.00
  •  
    CZV   BUD
    69 : 59
    Apr 10, Tue 18.30
  •  
    BUD   CZV
    78 : 77
    Apr 13, Fri 20.00
  •  
    BUD   CZV
    77 : 73
    Apr 14, Sat 21.00
  •  
    CZV   MEG
    91 : 64
    Apr 21, Sat 21.00
  •  
    BOR   CZV
    70 : 63
    Apr 24, Tue 18.00
  •  
    CZV   ZLA
    102 : 64
    Apr 27, Fri 19.00
  •  
    TAM   CZV
    86 : 87
    Apr 30, Mon 18.00
  •  
    MLA   CZV
    75 : 104
    May 3, Thu 18.00
  •  
    MEG   CZV
    76 : 74
    May 6, Sun 20.30
  •  
    CZV   BOR
    84 : 74
    May 9, Wed 18.00
  •  
    ZLA   CZV
    75 : 89
    May 12, Sat 19.00
  •  
    CZV   TAM
    94 : 87
    May 15, Tue 18.00
1Crvena zvezda mts19/3
2Budućnost VOLI17/5
3Cedevita17/5
4Mornar14/8
5Partizan NIS11/11
6Zadar10/12
7Petrol Olimpija10/12
8FMP9/13
9Mega Bemax8/14
10Igokea7/15
11Cibona7/15
12MZT Skopje Aerodrom3/19






Marketing

  
Veliki potencijal brenda KK Crvene zvezde, ogromna navijačka baza i važnost kluba za razvoj sporta i omladine u regionu, predstavljaju obavezu da odgovorimo na izazove savremenog poslovanja i da radimo na konstantnom unapređenju naše organizacije, a vodeći računa o principima sporta i liga u kojima se Zvezda takmiči. 

Od početka 2011. godine pa do danas klub sa Malog Kalemegdana je rastao u svakom smislu pa je tako i Zvezdin marketing tim rastao iz dana u dan da bi postao ono što je danas – treći najbolji u Evropi.

’’Marketing tim Crvene zvezde izgradio je oko navijača izuzetnu strategiju u digitalnom marketingu u kojoj je integrisana audio i video strategija, aktivnosti na dan utakmice i sadržaji na društvenim mrežama’’ – stoji u zvaničnom obrazloženju za dodelu trećeg mesta.

Zvezda je nastavila put ka ulasku u elitu evropske košarke, neki podaci koji su na tom putu ostvareni će ostati zapisani u istoriji: 

  • Marketing KK Crvene zvezde je treći u konkurenciji svih timova koji se takmiče u Evroligi i Evrokupu!
  • KK Crvena zvezda je u saradnji sa društveno-odgovornim projektom Evrolige, OneTeam, realizovala projekte „Pravi šampioni" – Liga košarkaša u kolicima i „Idea Finish Line"!
  • KK Crvena zvezda je uvela sistem članstva Zvezdaš, gde navijači imaju priliku da koriste lojalti program i članstvom stiču brojne benefite, a mogu da ostvare i velike uštede.
  • KK Crvena zvezda je prvi klub na ovim prostorima koji je omogućio prodaju sezonskih ulaznica u pretprodaji!
  • KK Crvena zvezda je prodala 2.000 sezonskih ulaznica za sezonu 2017/18 u pretprodaji!
  • KK Crvena zvezda je stvorila poseban koncept za Evroligin Media day i njime se veoma ponosi, koncept koji je Evroliga pohvalila kao najbolji od svih takmičarskih ekipa! 
  • KK Crvena zvezda je šesta  u Evropi po snazi kanala komunikacije u okviru digital marketinga, gde naš klub prati 594.075 ljudi na svim društvenim mrežama!
  • KK Crvena zvezda ima kreativni tim koji pravi i isporučuje sjajne video sadržaje, koji beleže milione pregleda po sezoni – 4.6 miliona pregleda na Facebook-u i YouTube-u.
  • Plesna grupa KK Crvena zvezda – Red Passion predstavljala je klub i Evroligu na turneji u Kini!
  • KK Crvena zvezda je jedini klub sa ovih prostora koji je učestvovao u novom formatu Evrolige i zabeležio 16 pobeda u 30 kola!
  • Utakmice KK Crvena zvezda je gledalo 350.000 ljudi u sezoni 2016/17!
  • KK Crvena zvezda i dalje drži rekord po poseti na jednoj evropskoj utakmici, postavljen u sezoni 2013/14, kada je protiv Budiveljnika u Areni bilo prisutno 24.232 navijača!