•  
    CZV   MOR
    88 : 77
    Oct 1, Sun 21.00
  •  
    CZV   MEG
    90 : 80
    Oct 4, Wed 21.00
  •  
    PET   CZV
    73 : 82
    Oct 8, Sun 17.00
  •  
    ZAL   CZV
    78 : 76
    Oct 13, Fri 19.00
  •  
    CZV   BUD
    75 : 79
    Oct 15, Sun 19.00
  •  
    CZV   FCB
    90 : 82
    Oct 20, Fri 19.00
  •  
    CED   CZV
    79 : 74
    Oct 22, Sun 17.00
  •  
    KHI   CZV
    85 : 78
    Oct 24, Tue 18.30
  •  
    CZV   MTA
    87 : 84
    Oct 26, Thu 19.00
  •  
    CZV   MZT
    112 : 73
    Oct 30, Mon 18.00
  •  
    CZV   BRO
    69 : 75
    Nov 2, Thu 18.00
  •  
    PAR   CZV
    84 : 100
    Nov 6, Mon 21.00
  •  
    UNI   CZV
    79 : 65
    Nov 10, Fri 20.45
  •  
    CZV   FMP
    84 : 77
    Nov 12, Sun 17.00
  •  
    CZV   CSK
    59 : 85
    Nov 15, Wed 19.00
  •  
    OLY   CZV
    85 : 59
    Nov 17, Fri 20.00
  •  
    ZAD   CZV
    76 : 88
    Nov 20, Mon 18.00
  •  
    CZV   BKN
    81 : 85
    Nov 23, Thu 21.00
  •  
    RMB   CZV
    83 : 87
    Dec 1, Fri 21.00
  •  
    CZV   IGK
    85 : 80
    Dec 4, Mon 21.00
  •  
    CZV   EFS
    100 : 81
    Dec 8, Fri 19.00
  •  
    CIB   CZV
    87 : 93
    Dec 11, Mon 18.00
  •  
    VBC   CZV
    82 : 86
    Dec 15, Fri 20.30
  •  
    MRN   CZV
    74 : 82
    Dec 17, Sun 19.00
  •  
    FBD   CZV
    - : -
    Dec 19, Tue 18.45
  •  
    CZV   PAO
    - : -
    Dec 21, Thu 19.00
  •  
    MEG   CZV
    - : -
    Dec 25, Mon 18.00
  •  
    AXM   CZV
    - : -
    Dec 29, Fri 20.45
  •  
    CZV   PET
    - : -
    Jan 2, Tue 19.00
  •  
    CZV   ZAL
    - : -
    Jan 5, Fri 19.00
  •  
    BUD   CZV
    - : -
    Jan 8, Mon 18.00
  •  
    EFS   CZV
    - : -
    Jan 12, Fri 18.30
  •  
    CZV   CED
    - : -
    Jan 14, Sun 19.00
  •  
    CZV   KHI
    - : -
    Jan 16, Tue 19.00
  •  
    MTA   CZV
    - : -
    Jan 18, Thu 21.00
  •  
    MZT   CZV
    - : -
    Jan 22, Mon 18.00
  •  
    CZV   OLY
    - : -
    Jan 26, Fri 19.00
  •  
    CZV   PAR
    - : -
    Jan 29, Mon 21.00
  •  
    BKN   CZV
    - : -
    Feb 2, Fri 20.30
  •  
    FMP   CZV
    - : -
    Feb 5, Mon 18.00
  •  
    CZV   AXM
    - : -
    Feb 9, Fri 19.00
  •  
    CZV   ZAD
    - : -
    Feb 12, Mon 18.00
  •  
    BRO   CZV
    - : -
    Feb 23, Fri 20.00
  •  
    CZV   UNI
    - : -
    Mar 2, Fri 20.15
  •  
    IGK   CZV
    - : -
    Mar 5, Mon 18.00
  •  
    FCB   CZV
    - : -
    Mar 9, Fri 21.00
  •  
    CZV   CIB
    - : -
    Mar 12, Mon 18.00
  •  
    CZV   VBC
    - : -
    Mar 16, Fri 19.00
  •  
    PAO   CZV
    - : -
    Mar 20, Tue 20.15
  •  
    CZV   FBD
    - : -
    Mar 22, Thu 19.00
  •  
    CZV   RMD
    - : -
    Mar 30, Fri 19.00
  •  
    CSK   CZV
    - : -
    Apr 6, Fri 19.00
Fenerbahce Dogus
VS
KK Crvena zvezda
19. Decembar 2017.
18:45
1Crvena zvezda mts10/2
2Budućnost VOLI10/2
3Cedevita9/3
4Partizan NIS6/6
5Zadar6/6
6FMP5/7
7Petrol Olimpija5/6
8Mornar5/6
9Igokea5/7
10Mega Bemaks4/7
11Cibona4/7
12MZT Skopje Aerodrom2/10






VESTI

13.08.2017 /

Tim koji teži najvišim ciljevima i dostiže ih

Marketing tim KK Crvena zvezda mts vredno radi u dostizanju najviših ciljeva koje postavlja pred sobom. Kao proizvod marljivog rada su i rezultati koje postiže što nas čini veoma ponosnim. Jedan od njih je premašena brojka od 50 hiljada pratilaca na twitter-u.
KK Crvena zvezda mts godinama unazad postiže ogromne uspehe. Suvereni šampion Srbije, trostruki osvajači ABA lige takođe je i jedini predstavnik regiona u Evroligi što predstavlja veliku čast, ali i obavezu. U izboru legenda Evrolige Zvezda je proglašena za najtežeg domaćina i najveće iznenađenje Evrolige, nimalo slučajno kada se pogleda kakvi velikani evropske košarke su polagali oružje u grotlu beogradske Arene i dvorane ’’Aleksandar Nikolić’’.

S toga, veliki organizacioni izazovi postavljeni su pred menadžment kluba koji ima obavezu da i van parketa isprati sve zahteve Evrolige. Tim koji je u potpunosti posvećen Crvenoj zvezdi i njenim navijačima, marljivo radi da Zvezda odgovori svim zahtevima Evrolige, ali i ogromne armije navijača.

Podsećamo, marketing Crvene zvezde mts dobio je ’’bronzano odličje’’ u konkurenciji svih Evroligaša i timova koji se takmiče u Evrokupu. Na sastanku u Barseloni Đordi Bartomeu je predao bronzani trofej direktoru marketinga Zvezde Filipu Sunturliću, a u obrazloženju je jasno naznačeno da je digital marketing Crvene zvezde apsolutni lider na nivou Evrope. To je nešto na šta smo veoma ponosni.

Kreativnost i marljiv rad donele su pomenuto priznanje, ali i naišli na fantastične odjeke koji su daleko premašili granice regiona. Vizuelna rešenja nosili su snažne poruke, kalendar za 2017. godinu je doneo nešto potpuno novo i inovativno kada su igrači KK Crvena zvezda mts predstavljeni kao superheroji, a društveno-odgovorne akcije podigli nivo svesti o ljudima koji se potpuno nepravedno nađu na margini društva. I to je samo deo. 

Pomenuti podaci ispraćeni su i statističkim brojkama. Živimo u vremenu kada društvene mreže predstavljaju svakodnevnicu i najbrži protok informacija. Zvezdin marketing tim se trudi da bogatim sadržajem koji plasira svakodnevno informiše, zabavi i animira ogromnu bazu navijača koju poseduje. Na facebook-u zvanični profil KK Crvena zvezda premašuje brojku od 463.000 lajkova, na instagramu ima više od 74.000 pratilaca, a od nedavno Zvezdin twitter profil premašio je brojku od 50.000 pratilaca što predstavlja brojke za ponos, ciljeve kojima smo težili, ali sa kojima se nezadovoljavamo.

Sa ponosom ističemo da je u zbirnim statistikama svih društvenih mreža KK Crvena zvezda šesti klub u Evropi! U tom segmentu Zvezda je ispred mnogih velikana koji raspolažu mnogo većom bazom ljudi u svojim zemljama, ali i znatno većim budžetima i sredstvima koje su u mogućnosti da izdvoje za marketing. Ispred Crvene zvezde su samo giganti Real Madrid, Barselona, Fenerbahče, CSKA i Olimpijakos, a iza Panatinaikos, Bajern, Efes, Galatasaraj, Makabi, Žalgiris i mnogi drugi. 


Sve navedeno pozicionira KK Crvena zvezda na visine koje je oduvek i zasluživala svojom veličinom. Takođe, predstavlja i magnet za lidere u svojim oblastima te je tako najpoznatiji proizvođač sportske opreme Nike uspostavio saradnju sa Zvezdom u trajanju od dve godine. 
Brend kakav je Crvena zvezda nosi predstavlja obavezu da se uvek teži višem i nikada ne zadovoljava postignutim. Ponosni smo, ali želimo više, a takva ambicija je i donela rezultate.

Postavljamo nove ciljeve, njima težimo i nastavljamo da ih ostvarujemo.