Crvena zvezda predstavila dres za sezonu 2020/2021

KK Crvena zvezda mts predstavio je dve garniture dresova (domaći i gostujući) u kojima će crveno-beli nastupati u sezoni 2020/2021. To je tradicionalno urađeno na Media Day-u Evrolige koji je održan u dvorani ’’Aleksandar Nikolić’’, ovog puta u posebnim okolnostima uz sve propisane mere usled epidemiološke situacije.

Dresovi koje je dizajnirao adidas global uz pomoć kreativnog tima Crvene zvezde odiše klupskom tradicijom. Domaća i gostujuća garnitura su u crveno-belim prugama koje su simbol našeg kluba, čuvaju prebogatu tradiciju i istoriju što je posebno važno u godini kada proslavljamo 75. rođendan kluba. Takođe, dres sadrži i detalje koji simbolizuju globalnog lidera u proizvodnji sportske opreme, Zvezdinog ponosnog partnera kompaniju adidas.

Prvi je govorio direktor KK Crvena zvezda mts Filip Sunturlić koji je uoči govora o saradnji sa adidasom u ime Kluba izjavio saučešće porodici tragično preminulog košarkaša i 3×3 reprezentativac Darka Damjanovića.

”Dogovor sa kompanijom adidas, koja je najveća sportska kompanija na svetu i najveći sportski brend, za nas predstavlja veliko zadovoljstvo. Nakon toliko godina smo opet ozvaničili saradnju i nastavili gde smo započeli ranije. Došli smo u situaciju da takav brend, sa takvom snagom izabere Crvenu zvezdu za svog partnera. Izuzev poslovnog dela spajaće nas i familijarni odnos i prijateljstvo. Kada se nađete u grupi sa takvim veličinama kakvi su Real Madrid, Bajern Minhen i Panatinaikos, veliki šampioni, onda je još impozantnije kada vas neko izabere. Zahvalio bih se svima iz adidasa koji su radili sa nama na upostavljanju saradnje, ne bih ih nabrajao poimence, ali će se oni sami prepoznati. Mislim na ljude koji proizvode samu sportsku opremu, ali i na ljude koji rade u kancelarijama adidasa kako u Srbiji tako i širom sveta. Svi oni pomažu nama i omogućavaju da imamo najbolju moguću opremu kako bismo imali maksimalne performanse na terenu. Mislim da sa ovom strateškom saradnjom koju smo uspostavili sa adidasom, a koji je takođe i partner Evrolige, stavili tri tačke na sve ono što dolazi u budućnosti  na sve što ćemo uraditi u evropskoj košarci. Dodao bih samo jednu stvar iz mog ličnog ugla. Tih 90-ih godina, kada se adidas probijao u košarci u grupi najvećih klubova, gledao sam Obradovića da nosi u Albi dres adidasa. Slučajnost ili ne, Obradović je sada ovde i to kao veliki promoter adidasa u evropskoj košarci. Svetislav Pešić i Saša Obradović su dve osobe koji su važan deo Crvene zvezde bile su i veliki faktor u promociji adidasa na nivou u evropske košarke tokom istorije. U narednom periodu Obradović će biti trener Crvene zvezde, a isto tako i adidas će u narednom periodu biti uz Crvenu zvezdu”, istakao je Sunturlić.

Ispred kompanije adidas govorila je Tijana Vuković:

”Želim da se zahvalim ispred kompanije adidas na prilici da budem deo jednog ovakvog događaja, koji je svojevrstan uvod u sve ono što Crvenu zvezdu čeka u Evroligi, ali i u ostalim takmičenjima. Drago nam je što ćemo u naredne tri godine da sarađujemo, obezbeđujući opremu za sve selekcije kluba, i što ćemo biti partneri na terenu i van njega. Adidas kao brend posvećen je kreiranju najbolje opreme za sportiste, u pogledu performansi, dizajna i kvaliteta, I da na taj način pomogne sportistima da postižu najbolje rezultate. Pored toga sve što radimo duboko je ukorenjeno u sportu, verujemo da sport ima moć da promeni ljudske živote a te vrednosti delimo zajednicki i smatram da je to jedan od najvažnijih aspekata ove saradnje”, istakla je Tijana Vuković.

Novi dresovi KK Crvena zvezda su napravljeni od najkvalitetnijih materijala, a crveno-beli će osim terena deliti u narednim sezonama i isti logo sa ostalim klubovima iz porodice adidas u Evroligi: Real Madridom, Panatinaikosom i Bajenom iz Minhena.

Manekeni dresova u dvorani ’’Aleksandar Nikolić’’ bili su kapiten Branko Lazić, Marko Simonović, Ognjen Dobrić i Džordan Lojd. Oni su pozirali kamermanima i fotografima vidno zadovoljni uniformom koju će nositi u sezoni 2020/2021.

Svako je imao snažnu poruku kada je izlazio na teren. Lazić je rekao:

”Da bi otkrio svoj pun potencijal potrebno je prvo da vidiš koje su ti granice, a potom da nađeš snagu i hrabrost da ih pomeriš i da se unaprediš. Ja sam spreman da radim na tome da uvek budem najbolja verzija sebe, kako bih time pomogao i saigračima. Jer, mi smo tim”, poslao je jasnu poruku kapiten ekipe, a zatim je na teren izašao Marko Simonović uz reči:

Možda postoje ljudi koji su talentovaniji za košarku. Ali ono što ne prihvatam da postoji su izgovori što neko trenira više i jače od tebe. Zato sam spreman za neprestanu borbu na terenu. Spreman sam za svaki poen i pobedu. Za Zvezdu”, rekao je popularni Simke koji je nosio gostujući dres.

Red je bio na mlađe snage, a sledeći je bio Dejan Davidovac:

”Ako želite da igrate dobro pred hiljadama ljudi, prvo morate na hiljade njih da nadigrate ni pred kim. Zvuči teško? Ja sam spreman za takav izazov! Zajedno do pobede”, rekao je Davidovac.

Za kraj govorio je Džordan Lojd koji je imao svoju motivacionu poruku za sve gledaoce koji su pratili uživo strim predstavljanja dresa.

”Nemoj da budeš kao većina ljudi. Većina ljudi odustaje od svojih snova. Spreman sam da se borim za sve svoje ciljeve tako što ću pobeđivati u dresu Crvene zvezde. Pridruži nam se da zajedno živimo svoje snove”, istakao je bek crveno-belih.

Napominjemo da će KK Crvena zvezda mts naknadno predstaviti i treću garnituru dresova koja će biti nešto sasvim drugačije.