Crvena zvezda i IDEA – pobednički tim koji se ne menja

KK Crvena zvezda mts dobio je pred početak takmičarske sezone 2021/2022 dobro poznato pojačanje iz svojih redova.

Kompanija Mercator S i brend IDEA i klub sa Malog Kalemegdana produžili su saradnju koja uspešno traje već sedam godina!

KK Crvena zvezda mts želi da iskaže ogromno zadovoljstvo što je jedan od brendova koji su prepoznatljii i lideri na ovim prostorima iskazao poverenje klubu, što se vidi i po novom višegodišnjem ugovoru koji je potpisan izmedju KK Crvena zvezda i kompanije IDEA.

“Pobednički tim i navike ne treba menjati” a novi ugovor sa našim višegodišnjim partnerom koji se novim ugovorom obavezao na decenijsku vernost i poverenje to najbolje i potvrdjuje!

Dugogodišnji partner Crvene zvezde je bio deo svih uspeha, pehara i dostignuća crveno-belih u prethodnih sedam godina.

Zato je naše zadovoljstvo ogromno što se ta saradnja se nastavlja.

Posebno smo ponosni i na činjenicu da Mercator S i brend IDEA, i Crvena zvezda imaju iste ciljeve koji su vezani za društvenu odgovornost i lokalnu zajednicu.

Organizovali smo veliki broj društveno-odgovornih aktivnosti i imali izuzetnu podršku našeg partnera kompanije IDEA u ONE TEAM aktivnostima Evrolige, ali i brojnim aktivnostima  poput ’’IDEA finish line’’, ’’Win for smile’’ i mnogih drugih koje su za cilj imali integraciju ljudi sa posebnim potrebama u društvenu zajednicu kroz sport i kreativan rad.

Ciljevi su i dalje isti. Jer, pored terena postoje i druge velike pobede vezane za život.

Nataša Pavlović, direktor Sektora marketinških komunikacija za IDEA brend:

Košarkaški klub Crvena zvezda, sa tradicijom dugom 76 godina, je šampion iz Srbije o kojem je gotovo sve već rečeno kroz desetine tutula osvojenih na domaćim i međunarodnim terenima. Kompanija Mercator-S sa ponosom ističe da partnerstvo sa Crvenom zvezdom vidi kao važnu priliku da utiče na razvoj srpske košarke. Naše partnerstvo nije od juče, ostvarili smo zajedno brojne sportske i humanitarne projekte, ali verujem da su najveće pobede tek pred nama, i da ćemo trijumfalno zaokružiti ovu našu prvu deceniju saradnje! Posebno bih da se zahvalim generalnom direktoru KK Crvena Zvezda, Filipu Sunturliću, i upravi kluba, jer su izvanredan primer tima koji kroz kreativan rad gradi partnerstvo koje ima sigurnu budućnost”, rekla je Nataša Pavlović, direktorka marketinga u kompaniji Mercator-S.

Direktor KK Crvena zvezda mts, Filip Sunturlić:

’’Svima nam je veoma drago da se posle dve godine vidimo u ovolikom broju. Kao što jedan sportski događaj ne može da protekne bez navijača, tako je važno da i mediji budu prisutni. Produžili smo saradnju sa kompanijom Merkator S, njegovim brendom IDEA. Želeo bih tim povodom da se u ime uprave, svih zaposlenih, trenera i igrača zahvalim generalnom direktoru Violeti Kovačevič, Nataši Pavlović, bez koje ova saradnja ne bi mogla da bude ovako uspešna, našem velikom prijatelju Dušanu Milosavljeviću koji je veliki Zvezdaš i važan deo naše saradnje i partnerstva. Zahvaljujemo se i svim ljudima koji su sve ove godine bili uz Crvenu zvezdu, omogućili nam da možemo neometano da funkcionišemo i prezentujemo na najbolji mogući način Srbiju, Beograd i to ne samo u okvirima regiona, već i na nivou Evrope i sveta. Marketing nagrada Evrolige je najbolji pokazatelj da smo želje koje smo imali pretvorili u realnost. Za sve ove godine IDEA i mi smo uradili mnogo na polju društvene odgovornosti, pokretali brojne akcije koje su bile društveno korisne, ali i zabavne i mislim da smo promenili način na koji se gleda na sport na ovim prostorima. Na pravi način smo pokazali kako treba da izgleda ova saradnja. Danas kada se u Srbiji obeležava dan jedinstva, mi obeležavamo ovaj dan saradnje i partnerstva sa kompanijom Merkator S i brendom IDEA. Svima Vama iz kompanije Mecator S još jedna zahvalnost za sve što radite za nas, a mi ćemo se potruditi da budemo još bolji kako na terenu, tako i van njega.

Pobednički tim nastavlja zajedno i u godinama koje dolaze! Crvena zvezda i Mercator S IDEA.