Digital marketing: Crvena zvezda u vrhu Evrope!

KK Crvena zvezda je već godinama u samom vrhu po jačini digitalnih kanala komunikaciji u sferi digitalnog marketinga (platforme društvenih mreža na kojima su aktivni svi svetski i evropski klubovi).

To je podatak na koji smo posebno ponosni, baš kao i na servis za članstvo ‘’Zvezdaš’’. Na taj način svi kojima je crveno-bela boja u srcu imali su priliku da postanu članovi voljenog kluba i ostvare brojne beneficije, a Klub je prepoznao moderne trendove i svoju snažnu podlogu na društvenim mrežama, koju je stekao uz godinama predani rad menadžmenta kluba, najviše je koristio da bude u stalnoj komunikaciji sa članovima, Zvezdašima širom Evrope i sveta, kao i brojnim ljubiteljima košarke iz svih delova planete.

Čak i u vreme kada se vodi velika borba na svetskom nivou sa pandemijom virusa Covid-19 i kada košarka nije u prvom planu, već zdravlje svih nas, klub je aktivan. Svesni toga da košarka svima nedostaje, priuštili smo svim Zvezdašima da se podsete istorijskih utakmica putem YouTube-a i Facebook platform. I ne samo to, uz pomoć klupskog partnera kompanije ‘’Bel Medic’’ konstantno smo podizali svest građana na koji način najbolje mogu da se zaštite, kompanija IDEA i klub bili su aktivni u davanju saveta, ali i u pomoći najugroženijim sunarodnicima, a prvotimci Crvene zvezde su podelili sa navijačima kako provode vreme kod kuće i davali korisne savete da u ovo zloćudno vreme nekako održimo formu i nastavimo da se bavimo sportom. Svakako se tu izdvaja fenomenalan Evroligin serijal ‘’Billy Gym’’ koji je pobrao brojne simpatije što zbog sjajnih treninga koje je vodio prvotimac crveno-belih Bili Beron, a što zbog sjajnih gostiju iz sveta košarke koje je okupio na Evroliginoj Instagram platformi.

Ovakve aktivnosti su i statistički propraćene, a najbolji uvid u nju dao je portal “Deportes & Finanzas” koji je specijalizovan za praćenje ovih trendova i redovno obaveštava svetsku publiku o aktivnosti svih sportskih kolektiva u svim sportovima. Meri se broj interakcija navijača na svakoj od društvenih mreža (broj akcija koje navijači/publika iskazuju na stvarima koje klubovi objavljuju).

U martu mesecu KK Crvena zvezda mts je zauzela treće mesto po popularnosti u Evropi među svim košarkaškim ekipama na trenutno najjačoj i najpopularnijoj mreži Instagram. Ispred crveno-belih su bili samo Real Madrid i Fenerbahče, klubovi sa velikom bazom navijača širom Evrope.

U Srbiji već mesecima crveno-beli u fubalu i košarci dominiraju. Kada se pogleda cela 2019. godina, na Instagramu je KK Crvena zvezda imala 6.520.000 interakcija, dok je FK CZ prvi sa 33.3 miliona. Iza crveno-belih su KK Partizan i FK Partizan koji zauzimaju treće i četvrto mesto.

Takođe i ako se u obzir uzme Tviter od početka 2020. godine do danas, crveno-beli zauzimaju ubedljivo prva dva mesta u Srbiji.

Zvezdaši, hvala na poverenju i priznanju za uložen trud menadžmenta crveno-belih. Pokušaćemo da vam donesemo još interesantnog sadržaja da biste lakše prebrodili ova teška vremena, a svi se nadamo da ćemo uskoro izaći kao pobednici i vratiti se stvarima koje najviše volimo. Za nas to je košarka i prilika da se nadmećemo sa najboljima u Evropi, a crveno-beli košarkaši, navijači i menadžment su pokazali da je našoj Crvenoj zvezdi upravo tu i mesto.