Pick N’ Talk E15: Janko Stanković

KK Crvena zvezda mts posebno se ponosi sistemom i on je vidljiv u svim strukturama kluba. Pre nekoliko sezona Crvena zvezda je u potpunosti organizovala menadžment kluba u skladu sa smernicama Evrolige, a ono na šta je Klub posebno ponosan je da su svi članovi kluba aktivno učestvovali u njegovom rastu i razvoju u prethodnoj deceniji. Taj put je bio težak, a jedan od osnova bili su ljudski resursi jer je Crvena zvezda kao po pravilu imala u svojim redovima uvek mlade, energične i entuzijastične ljude. Jedan od njih je današnji direktor marketinga Janko Stanković.

On je deo Crvene zvezde praktično čitavu deceniju i aktivno je učestvovao u praktično svim marketinškim poduhvatima Kluba koji je na ovim prostorima u mnogim segmentima lider. Situacija koja je zatečena pri dolasku nove uprave i menadžmenta, uglavnom je opšte poznata čitavoj javnosti, a samim tim i izazovi koji su bili na polju marketinga da klub dosegne nivo koji svojom istorijom i armijom navijača apsolutno zaslužuje, nisu bili ni malo laki. O razvoju Kluba na polju marketinga, brojnim aktivnostima, izazovima i poduhvatima na koje je Janko Stanković posebno ponosan možete više da saznate u 15. epizodi zvaničnog klupskog podkasta ’’Pick N’ Talk’’. Domaćini podkasta Ivan Minić i Milan Dozet su sada imali poseban izazov jer su ugostili čoveka koji aktivno učestvuje u kreaciji i realizaciji ovog podkasta, a čini se da su na njega odgovorili na najbolji mogući način. Uostalom, procenite sami i saznajte mnoge stvari koje ste sigurno želeli da znate o Crvenoj zvezdi: