Sedma radionica – Mi smo taj tim!

KK Crvena zvezda mts ponosan je što oko sebe ima prijatelje i partnere koji svakodnevno aktivno učestvuju u životu Kluba i crveno-belima daju ogromnu podršku u cilju postizanja vrhunskih rezultata. Njih na naš veliki ponos i sreću ima puno, trofejne godine se samo nižu, a heroji svakog uspeha su treneri i igrači koji po pravilu pokažu da su pravi onda kada je najpotrebnije.

Ipak, put je dug da bi se stekli svi neophodni uslovi za uspehe koje Crvena zvezda postiže. Uprava Kluba na čelu sa predsednikom Nebojšom Čovićem, a potom i celokupnim menadžmentom koji je jedan od najmlađih u Evroliginoj porodici, danonoćno radi vredno i sa puno energije da Crvena zvezda ostane na mestu koje joj pripada. Crvenu zvezdu ne čine samo stručni štab, igrači, uprava i menadžment, već i kompanije i brendovi koji su u proteklom periodu, u teškim i lepim vremenima, prepoznali Klub kao istinskog prijatelja i partnera. Oni su deo svakog uspeha Crvene zvezde, svakog njenog dana i svakog uspeha.

Odnos koji Crvena zvezda mts ima sa svojim partnerima je istinski prijateljski. To nije slučajno jer se taj odnos gradi i razvija svake godine. U izrazito teškim vremenima za celokupno čovečanstvo, usled borbe sa pandemijom Covid-19 koja je bila i veliki udarac za svetsku ekonomiju, kao i sam sport, Zvezda je zadržala svoje partnere i prijatelje uz sebe. Čak 90 odsto kompanija i brendova ostali su uz KK Crvena zvezda mts i na to smo veoma ponosni i zahvalni.

Jedan od vidova održavanja prijateljskog odnosa jeste tradicionalna radionica pod nazivom ‘’Mi smo taj tim’’. Ove godine ona je održana u dvorani ‘’Aleksandar Nikolić’’, sedmu godinu u nizu, a imala je za cilj rekapitulaciju urađenog u prethodnoj sezoni i najavu sledeće koja nosi ogromne izazove.

Direktor Crvene zvezde mts Filip Sunturlić pozdravio je sve prisutne predstavnike partnerskih kompanija i brendova. U uvodnom izlaganju Sunturlić je govorio iz ugla Kluba, sa kakvim se sve izazovima suočio prethodne godine i precizno pojasnio kako je izgledao put do tri trofeja u godini pandemije.

Partneri Crvene zvezde mts imali su priliku da pogledaju prezentaciju koja je u sažetom izdanju rekapitulisala poslovne i marketinške aktivnosti Kluba u sezoni 2020/2021. Baš kao što je menadžment mlad, entuzijastičan i energičan, ista je situacija i sa marketing timom Crvene zvezde. Direktor marketinga Kluba Janko Stanković govorio je  o putu Crvene zvezde do novog, trećeg ‘’Devotion’’ Evroliginog trofeja za najbolju poslovnu i marketing strategiju u Evropi. Podsećamo, Crvena zvezda je osvojila bronzani trofej za sezonu 2020/2021 u konkurenciji svih ekipa koje se takmiče u Evroligi i Evrokupu.

Komesar za bezbednost Kluba Vuk Stevanović govorio je o velikim bezbednosnim izazovima u vremenu pandemije. Partneri su detaljno upoznati sa svim teškoćama koje prate takmičenje u Evroligi, ABA ligi i Superligi Srbije u ovim vremenima, ali i rešenja koje je Crvena zvezda mts pripremila da se te teškoće prebrode na najbezbolniji mogući način.

Ispred PR Sektora Kluba govorili su PR menadžer Igor Vujičin i Kosta Vasić. Oni su govorili o medijskoj slici Crvene zvezde, prioritetima i strategiji. Nakon toga je bilo vreme za manje formalan deo, kako i dolikuje prijateljskom ambijentu koji Crvena zvezda gaji sa svojim partnerima.

 

Predstavnici svih partnerskih kompanija su, svako pojedinačno, predstavili rad svojih brendova u saradnji sa Crvenom zvezdom i predstavnicima menadžmenta Kluba postavljali pitanja u cilju da saradnja bude još bolja. Povodom ove radionice govorio je Marko Vlahović koji dugo godina sarađuje sa Crvenom zvezdom kao predstavnik kompanije Merkator S, čiji brend IDEA stoji uz Klub i čini bitan faktor svih uspeha.

‘’Ceo ‘’workshop’’ je prošao fenomenalno. Saradnja je kao i prethodnih godina jako dobra. Razmenili smo ideje, čuli jedne druge i verujem da će ova sezona biti još uspešnija i da će biti projekata koji će obeležiti našu sportsku saradnju’’, istakao je Marko Vlahović.

Brend koji je jedan od najnovijih članova crveno-bele porodice je Socerbet sportska kladionica. Kao njen predstavnik govorio je Lazar Jelić:

‘’Bio sam na sličnim događajima, ali nikada na događaju ovog tipa kada je u pitanju sport. Sjajna zamisao KK Crvena zvezda da okupi partnere na jednom mestu i u interaktivnoj radionici predstavi urađeno do sada i ukaže na naše nove prilike i mogućnosti u novoj sezoni’’, istakao je Jelić.

Tim partnera Crvene zvezde čine: MTS, Idea, Soccerbet, Adidas, Poštanska štedionica, Voda Vivia, Dunav Osiguranje, Državna Lutrija Srbije, TDM, Nektar pivo, Sterling. Tehnički sponzori su: Transportšped, Aerodrom Nikola Tesla, DPC, Bel Medic, Crowne Plaza, Modni partner Rancco, Cards Print, Fizio group, Lasta, Gradski zavod za veštačenja, Lesnina, Europcar. Svi su oni deo pobedničkog tima i neizostavni faktor uspeha.

Crvena zvezda je ponosna na sve urađeno do sada u saradnji sa svojim partnerima. Ipak, kao i u svakoj sferi vidi prostor za napredak i spremna je da svaku priliku ugrabi. Čeka nas još puno izazova, ali uz ovakve prijatelje i partnere Crvena zvezda može puno!