Crvena zvezda ponovo u najužoj konkurenciji za najbolji marketing EL!

KK Crvena zvezda Meridianbet dobio je u četvrtak uveče još jedno veliko priznanje – ponovo se nalazi u najužoj konkurenciji klubova koji će biti nagrađeni za najbolje marketinške aktivnosti i marketing među svim klubovima EL i EC!

Naš klub koji je već osvajao drugo i treće mesto u više navrata za najbolji marketing u konkurenciji svih klubova Evrolige i Evrokupa (42 kluba), ponovo se nalazi u najužoj konkurenciji među 8 klubova (od kojih su dva iz Evrokupa i 6 iz Evrolige).

Klubovi su imali mogućnost da kroz video prezentacije predstave sve ono što su uradili u sezoni koja je na izmaku: kampanje za prodaju karata, marketinške akcije, promocije, društveno odgovorne akcije, dodatne aktivnosti i akcije koje su promovisale sve vrednosti takmičenja i kluba koji učestvuje u tim takmičenjima…

KK Crvena zvezda Meridianbet je to uradio kroz izuzetno atraktivnu prezentaciju u kojoj je narator bio naš legendarni košarkaš kapiten Crvene zvezde, igrač Baskonije, nekadašnji reprezentativac i višestruki osvajač nagrade Alfonso Ford – Igor Rakočević.

U najužoj konkurenciji za takmičarsku sezonu 2022-2023 našli su se sledeći klubovi:

Anadolu Efes Istanbul
Crvena Zvezda Meridianbet Beograd
FC Bayern Minhen
Fenerbahce Beko Istanbul:
Paris Basketball
Veolia Towers Hamburg
Virtus Segafredo Bolonja
Žalgiris Kaunas

KK Crvena zvezda Meridianbet je u poslednjih 6 godina redovno u najužoj konkurenciji za ovo priznanje, od toga smo za naš rad u oblasti marketinga kao deo evroligaške porodice 4 puta nagrađeni najvišim priznanjima.

Proglašenje najboljih biće 4.jula ove godine.

KK Crvena zvezda Meridianbet